1 نامه ی جالب
 
سورپرایز
فقط داستان

پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، با تعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب

و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر».

با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند : پدر عزیزم،

با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دختر جدیدم فرار کنم،

چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو رو بگیرم. من احساسات واقعی رو با Stacy پیدا کردم،

او واقعاً معرکه است، اما می دونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ،

لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر.

اون حامله است. Stacy به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. اون یک تریلی توی جنگل داره

و کُلی هیزم برای تمام زمستون. ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. Stacy چشمان

من رو به روی حقیقت باز کرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. ما اون رو برای خودمون می کاریم،

و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، برای تمام کوکائینها و اکستازیهایی که می خوایم.

در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و Stacy بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره.

نگران نباش پدر، من 15 سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز ، مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت رو ببینی. با عشق، پسرت، John

پاورقی : پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه تامی.

فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روی میزمه. دوسِت

 دارم! هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت0:13---10 بهمن 1390
مطالبت خیلی قشنگند و وبلاگت خیلی خوبه من شما رالینک کردم اگه خواستی یه سر به وبلاگم بزن

behnam
ساعت20:22---9 بهمن 1390
اخ اخ.اصلا یادم نبود.عواقب پیریه دیگه پاسخ:ok.dg estefade nemikonam

توهمات
ساعت14:19---9 بهمن 1390
سلام.وبته جالبه.منم یه وب دارم اگه خواستی سر بزن.

behnam
ساعت18:56---8 بهمن 1390
فاطی جون بیا جواب دادم.فقط به خاطر ادامه دار شدن بود اون جواب.

به نظر خودم هم بحث جالبی میشه اگه تعداد نظر دهنده ها زیاد باشه.

خدا لعنت کنه اینایی رو که به خاطر هیچی پاسارگادو چیلتر کردن.اگه چیلتر نمیشد تا الان 12-13 تا نظر بود.
پاسخ:راست می گی.خدا لعنتشون کنه.بی خیال مطمئن باش بیشتر از این هم میشه. نا امید نباش(زحمات هیچ کس بی نتیجه نمی مونه)


behnam
ساعت18:45---8 بهمن 1390
الاهی پاسخ:منم ممنونم خدایا

mahyar hosseinpour
ساعت15:34---8 بهمن 1390
kheili jaleb bood

نادیا
ساعت15:13---5 بهمن 1390
سلام گلم.وب خیلیییییی قشنگی داری.اگه حاضربه تبادل لینک بودی منوبااسم♥♥ اگه عاشقی.......♥♥وادرسbestveb.loxblog.com
لینکم کن وبعدبیاتووبم وبهم بگوکه باچه اسمی لینکت کنم
مر40
منتظرتم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:21
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 538
بازدید کل : 79261
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat