عاشق واقعی
 
سورپرایز
فقط داستان

da2 داستان عاشقانه پند آموز ( حتما بخوانید )

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید

چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

.دلیلشو نمیدونم …اما واقعا”*دوست دارم

تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی… پس چطور دوستم داری؟

چطور میتونی بگی عاشقمی؟

.من جدا”دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم

ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی

باشه.. باشه!!! میگم… چون تو خوشگلی،

صدات گرم و خواستنیه،

همیشه بهم اهمیت میدی،

دوست داشتنی هستی،

با ملاحظه هستی،

بخاطر لبخندت،

دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد

متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت

پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون

عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم

گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم
اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم

اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

عشق دلیل میخواد؟

نه!معلومه که نه!!

پس من هنوز هم عاشقتم



نظرات شما عزیزان:

behnam
ساعت18:05---1 بهمن 1390
میدونم باو.

میگم تنظیماتش دست خودته؟



راسی الان یادم افتاد به خاطر سوءتفاهم اون عکس عذرخواهی کنم.شاید چون عکس کوچیک بود و خیلی مشخص نبود اونطوری فک کردم.در هر صورت Sorry پاسخkhahesh mikonam.not impottant. are tanzimatesh daste khodame


ضد دخترا--پسرا بيان2
ساعت7:11---1 بهمن 1390
سلام وبت عاليه-- پسرايي كه باحالن بيان2 + دخترايي كه پرظرفيتن-كم ظرفيتا نيان ي وقت-باي

......
ساعت19:37---30 دی 1390
نه نه.

اون باکسی رو میگم که میتونیم توش نظر بنویسیم.
پاسخ:اون که چیزی نیست.نظرتون رو به نمایش میزاره چیزه خاصی نیست


سجاد
ساعت18:33---30 دی 1390
سلام فاطمه

ممنون از این که بهم سر زدی

وبتون عاییه منم شما رو لینکیدم


پاسخ:سلام.خواهش می کنم.ممنون


Behnam
ساعت16:54---30 دی 1390
فاطمه جون این پیام نگاری که بغل وبلاگه رو خودت کنترل میکنی؟یعنی میتونی بذاری بعد از تایید مدیر نوایش داده بشه؟
پاسخ:اره.خودم کنترل می کنم. مثلا اگه من خبر تازه ای یا پیامی داشته باشم از ایمیلتون استفاده می کنم.و پیامم رو می فرستم.


حنانه سادات حسینی
ساعت15:48---30 دی 1390
خیلی عالی بود





عکس خوشگل ترم بزاری بهترمیشه!!!



پاسخ:ok.az in bebad axaye khoshgel tar mizaram


mahyar hosseinpour
ساعت13:29---30 دی 1390
bah bah-kheili ghashang bood
پاسخ:are.ghashang bo0d


behnam
ساعت19:48---29 دی 1390
اشک تو چشام جمع شد پاسخ:,vali 1 zare narahat konande bo0da

رضا بچه كرمون
ساعت18:31---29 دی 1390
مر30 عزيزم عالي بود بخدا -وبلاگت قشنگ بود با اين داستان قشنگتر شد بخدا-دستت طلا
پاسخ:خواهش می کنم.خیلی خوشحالم که خوشت اومد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 17:33
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 79263
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat