سکوت بی صدا نیست ! ! !
 
سورپرایز
فقط داستان

 

پشت تنهایی من كه رسیدی گوش هایت را بگیر!
اینجا سكوت، گوش تو را كر می كند
اما چشم هایت را باز كن!
تا بتوانی لحظه لحظه های اعدام ثانیه ها را نظاره كنی
هجوم سایه های خیال
سراب های بی وقفه ی عشق
تك بوسه های سرد و فریادهای عقیم جوانی
منظره ای به تو می دهد كه می توانی تنهایی مرا به خوبی ترسیم كنی
!



نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت16:01---17 اسفند 1390
ممنون که سر زدی بازم بیا خوشحال میشم
پاسخ:oumadam alan


پرستو
ساعت16:06---16 اسفند 1390
من اپم
پاسخ:ok


SaEeD
ساعت5:15---12 اسفند 1390
salam
in webloge mane
http://saeed507.blogfa.com/
yesar bezan va hatmanam nazar bede
age khoshetam oomad link kon mano
montazeretam


حسین رضایی
ساعت23:34---10 اسفند 1390
سلام ابجی

من اپم

چرا رو پست باالا نمیشه نظر گذاشت

من اپم

سر بزن
پاسخ:motmaeni?? vali man to0nestam. oumadam


مريم
ساعت18:59---10 اسفند 1390
زندگی چیست ؟ اگر خنده است چرا گریه می کنیم ؟ اگر گریه است چرا می خندیم ؟ اگر مرگ است چرا زندگی می کنیم ؟ اگر زندگی است چرا میمیریم ؟ اگر عشق نیست چرا عاشقیم ؟؟؟ راستی زندگی چیست ؟

سلام
وب زيبايييي داري.خوشحال ميشم به منم سربزني و نظر بدي.لينكت كردم اگه خواستي منو بااسم وبم لينك كن موفق باشي
باي باي


سنترفا
ساعت0:25---10 اسفند 1390
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ محترم.

وبلاگ زیبا با مطالب جالبی دارید

من مدیر سایت سنترفا هستم

اگر با تبادل لینک موافق هستید لینک من با عنوان و آدرس زیر رو توی وبلاگتون بزارید و سپس وارد سایت من بشوید و در نظرات یکی از مطلبها عنوان لینکتون رو به من بدید ممنون میشم پیشنهاد من رو قبول کنید

در ضمن سنترفا در سایت وزارت ارشاد ثبت شده است و کلیه مطالب این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

نام لینک من = سنترفا

آدرس = http://www.3enterfa.com



خدانگهدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 23:5
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 79257
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat