خاستگاری
 
سورپرایز
فقط داستان

جلسه ی خواستگاری؟!!

سر یه جلسه خواستگاری بعد از نیم ساعت سکوت،مادر داماد به پدر عروس گفت:

ببخشید کبریت دارید؟!

پسرم میخواد سیگار بکشه!!!

پدر عروس با تعجب گفت:

داماد سیگاری هست؟!

پدره گفت:

سیگاری که نه ولی سیگار بعد از مشروب میچسبه!!!

پدر عروس پس

آقا داماد مشروب هم میخورند؟!

مادر داماد:
نه.آخه قمار کرده بود،باخت.یه کم مشروب بهش دادیم

که حالش بهتر بشه و باخت رو فراموش بکنه.

پدر عروس:

پس قمار باز هم هست؟!

مادر داماد:

نه.آخه دوستاش تو زندان یادش دادند.

پدر عروس:

aaa,aaa,aaa,aaaaa!!!!

پس زندان هم رفته؟!

مادر داماد:

آخه معتاد بود،چند روز گرفته بودنش.

دیگه پدر عروس قاطی کرده بود،اما باز هم

خودش رو کنترل می کرد و فقط با تعجب پرسید:معتاد هم بوده؟!


مادر داماد هم که پرروئی رو به نهایت رسونده بود،جواب داد:

آخه زنه دومیش از حسودی که پسرم به زنه سومیش

بیشتر میرسید زیرآبش رو زده بود به خاطر همین

انداختنش زندون.

به نظر شما پدر عروس در این لحظه
, چه کاری میتونه بکنه؟!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!



نظرات شما عزیزان:

Behnam
ساعت4:45---17 بهمن 1390
نمیدونم چیلتر شده یا نه .ولی سعی میکنم لینکاشو پیدا کنم.





اگه سریال رو دیدی یا قرنطیته رو دیدی بیا نظرتو بوگو.
پاسخ:ok


Behnam
ساعت16:46---16 بهمن 1390
مثلا قرار بود نظر پایین خصوصی باشه پاسخ:na

Behnam
ساعت16:45---16 بهمن 1390
ببین یکی با اسم محسن تو پست بالایی نظر داده(البته من که نمیتونم ببینم خودش گفت)

نمیدونم چه قصدی داشته!از این به بعد محسن اولین خط نظرش ... میذاره.

محسن گفت تا آخر اسفند شاید نت نیاد.



---------------



اون پاسارگاد 5 هم جدید نیست.یکی از سرور های وبلاگ بود .واسه چیلترینگ.
پاسخ:jeddi??


Behnam
ساعت16:43---16 بهمن 1390
عزیزم من پرس و جو کردم اون سریالی که گفتم تو ژانر ترسناک خیلی قشنگه.البته گفتم که خودم اصلا ندیدمش(کلا تا 2 سال نمیخوام سریال ببینم)

اسم سریالAmerican Horror Story هست.البته گفتم که مثل اینکه صحنه های شنبلیله ای زیاد داره.مسئولیتش دیگه با خودت.(ولی به منم خبر بده راس میگن یا نه؟)



ولی بیا از کار و زندگی نیوفتی!





فیلم هم میگم پاسخ:migam in filmi ke goftiiii hatman filter shode are???


Behnam
ساعت5:51---16 بهمن 1390
فیلم ترسناک چند نوعه دیگه:



یا چند تا دختر و پسر با هم میرن مسافرت بعد یه نفر میاد به صورت وحشیانه میکششون.



یا یه بچه ای قبلا مرده میاد انتقام میگیره.



یه کلا راجع بع روح و ... هاست.



یا آدم خوریه.



یا .....



از کدوم نوع معرفی کنم؟چه خوب دسته بندی کردی. اولی و اخری از همه بهتره. ولی همون اولی رو به اخری هم ترجیح میدم. فقط دوبله نباشه که نصف فیلم از دست میره. چیزایی رو که به واقعیت نزدیک باشه من 1 ذره می ترسونه(ولی نه خیلی) به همین دلیل از فیلم هایی که درمورده انتقام (توسط روح) رو دوست ندارم برای مثال (کینه)ولی فیلم هایی مثل تپه ها چشم دارن یا مسیر اشتباه خیلی هیجان داره.چقدر حرف زدم. فعلا بای


Behnam
ساعت20:51---15 بهمن 1390
راستی یه سریال هم هست خودم ندیدم ولی شنیدم خیلی ترسناکه.البته زیرش نوشته بد با خانواده نبینید پاسخ:tarsnak bashe.harjo0ri bo0d mohem nist hala esmesh chie?

Behnam
ساعت20:50---15 بهمن 1390
فاطی من تو کار آپلود فیلم نیستم ولی امیدوارم اون دوستمون به درخواستت رسیدگی کنه.


قبلا که زیاد فیلم نگاه میکردم(تا قبل از سوم دبیرستان) یه چند تا فیلم ترسناک یادم مونده.اگه خواستی بهت معرفی میکنم.


شاید بتونم لینک هم بهت بدم.
پاسخ:bavaret nemishe man cheghadr asheghe film tarsnakam ballaye 100 ta film tarsnak didam vali bazam do0st daram bebinam. age bedi mamno0n misham


Behnam
ساعت20:48---15 بهمن 1390
محسن جان عزیزم.این بحث های خودمونی رو بذار بعدا با هم صحبت میکنیم.

صدات یه چیزی فراتر از شجریان بود پاسخ:bale. inam 1 harfie


امیررضا
ساعت20:09---15 بهمن 1390
خیلی قشنگ بود کلی خندیدم. عجب وبلاگ جالبی داری. اگه دوست داشتی تبادل لینک کنی بهم خبر بده. وبلاگ من درباره ی تاریخ فراموش شده ایرانه.پس منتظرتم. در ضمن همیشه از این مطالب بذار خیلی قشنگ بود.بدرود

محمد
ساعت17:40---15 بهمن 1390
فقط ميتونه توپ بزاره فرار كنه

به من هم سر بزن
پاسخ:ok.miam


m_bibak
ساعت17:13---15 بهمن 1390
take it easy man.natars b manafeye u latme nemizanam k vagarna bad bakht misham.albate shakh bazi ham hagh nadari dar biyari ya chon in hafte hafteye mane va age beharfi poost az sareto mikanam.ratsi behnam hal kari emrooz chetoori sedaye shajariyano dar avordam.akharm kheftam kardan jayezamo gereftan namarda.
پاسخ:shajarian???????? che ba maze


Behnam
ساعت17:06---15 بهمن 1390
دیگه از این شوخیا نکن



محسن مودب باش.یعنی چی گنده گ... بازی؟مثلا نظر عمومی دادیا !



شوخی کردم.به دل نگیر.



(نکن)


m_bibak
ساعت17:00---15 بهمن 1390
agha behnamemoon gonde gooz bazi dar avord k goft b senet nemikhore.ghabl az in k ba in neveshte behnam saramo bikh ta bikh bebore begam k agha behnam shookhi karadam b del nagir
پاسخ:faghat nazaresho goft.


Dark ya hamoon mahdi
ساعت16:43---15 بهمن 1390
be nazare man babaye aroos damado be soorate amaliyate izai kosht.
پاسخ:inam 1 pishnahadie kho0be


Behnam
ساعت4:44---15 بهمن 1390
یعنی چی افکار یا چیزه دیگه ؟


پاسخ:man nakhastam javab nazare kho0so0sito to0 webloget bedam be hamin dalil inja goftam manzo0ram in bo0d az che nazar be senam nemikhoram???


Behnam
ساعت21:16---14 بهمن 1390
پ مگه من چی گفتم؟پاسخ:az che lahaz??? afkar??? ya chize digei???

Behnam
ساعت20:47---14 بهمن 1390
با هر چی اومدم بازم بالاب وبلاگت خراب بود.همینجا نظرم رو راجبه بست بالایی میدم.



----------------------------------------------------



به نظر من یا باید عشق وجود داشته باشه یا هیچی.البته الان دیگه هیچ جای دنیا نمیشه عشق واقعی رو پیدا کرد.هیچ عشقی مثل شیرین و فرهاد و لیلی و مجنون نمیشه.اونا هم داستان بوده.

به نظر من به کار بردن کلمه ی دوست داشتن یا علاقه من بودن یا هرچیز دیگه ای بهتر از عشقه.

-----------------


پاسخ:motmaeni??? pas chera man in moshkelo nadaram?? be nazare manam do0st dashtan behtare


Behnam
ساعت20:32---14 بهمن 1390
ای بابا پاسخ:bi khial. dorost mishe

mahdi
ساعت13:43---14 بهمن 1390
salam fatemeh khanoom

kheyli khoshal shodam az inke ye weblog toop ba bazdid nesbatan khob rah andakhti.

man ke kheyli zaye shodim chom blog avalimoon be soarat khafan chilter shod .

man be jaye weblog ghablit linke in blog zadido to weblogemoon mizaram



bye bye
پاسخ:mer30 ke adresesho taghir dadin. jaleb injast man az hameye shoma zo0dtar fahmidam ! ! ! ! mohem ine ke alan dororst shode


حسین رضایی
ساعت13:23---14 بهمن 1390
سلام ابجی فاطمه عزیز

خوبی

بالخره اومدیم وبلاگ جدیدت

خیلی هم نازه و قشنگ

این وبت رو لینک دادم

و از این به بعد مشتری اینجا هستیم

با اجازه لیکتون کردما

موفق باشی
پاسخ:مر30 که لینک کردی. خوشحال می شم.منم از این به بعد بیشتر بهت سر می زنم


ياشار
ساعت22:21---13 بهمن 1390
من لينكتون كردم
نمي خواين لينكم كنين
باي


m_bibak
ساعت20:00---13 بهمن 1390
in dige bastegi b roohiyash dare.albate mardom dokhtareshoono az sare rah nayovordan k b ye adami ba in vaziyat bedan vali pedare hagh ndare k b khanevade damad va damad tohin kone bayad b soorate manteghi va ba aramesh taraf ro ghane kone .faghat inja 2 mored pish miyad aval in k khanevadeye damad ghane mishano miran dovom in k pesare az hamin bache gherti hai hast k tahamol na nadare va ye roozi dokhiyaro kheftesh mikone va ba chaghoo miyoofte b joonesh.
پاسخ:omidvaram in dastan hich vaght vagheiat peyda nakone. mer30 az nazeret


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 18:51
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat